Jak problém vypadá: Při zadání hesla se zobrazí chybová hláška „Nesprávné heslo“ nebo přihlášení selže.
Řešení: Použijte funkci „Zapomenuté heslo“ pro obnovení hesla přes e-mail. Zkontrolujte, zda nemáte zapnutý Caps Lock nebo jinou klávesnici.
Jak problém vypadá: Zobrazí se chyba „Neplatná e-mailová adresa“ nebo přihlášení není možné.
Řešení: Zkontrolujte, zda e-mailová adresa je správně napsaná bez překlepů a ve správném formátu (např. uzivatel@domena.cz).
Jak problém vypadá: Přihlášení je zamítnuto s informací o nutnosti aktivace účtu.
Řešení: Zkontrolujte svou e-mailovou schránku a klikněte na aktivační odkaz. Pokud e-mail nemáte, požádejte o opětovné zaslání potvrzovacího e-mailu.
Jak problém vypadá: Přihlášení se zdá úspěšné, ale po načtení stránky jste odhlášeni nebo přihlašovací údaje nejsou zapamatovány.
Řešení: Vymažte cache a cookies prohlížeče, nebo zkuste použít anonymní režim či jiný prohlížeč.
Jak problém vypadá: Přihlášení je zamítnuto s informací o blokaci účtu nebo dočasném zablokování přístupu.
Řešení: Počkejte danou dobu blokace, případně kontaktujte podporu pro odblokování účtu nebo reset hesla.
Jak problém vypadá: Po zadání e-mailu se zobrazí chybová hláška „Neplatný formát e-mailu“ nebo nelze pokračovat v registraci.
Řešení: Zkontrolujte, že e-mail obsahuje „@“ a správnou doménu (např. example.cz), bez mezer a překlepů.
Jak problém vypadá: Při zadání hesla se zobrazí upozornění, že heslo nesplňuje minimální délku nebo požadované znaky.
Řešení: Vytvořte heslo s minimální délkou (např. 8 znaků) a kombinací písmen, číslic a speciálních znaků, pokud to systém vyžaduje.
Jak problém vypadá: Po odeslání formuláře se zobrazí chyba, že uživatelské jméno nebo e-mail již existuje v systému.
Řešení: Použijte jiný e-mail nebo uživatelské jméno, případně použijte funkci „Zapomenuté heslo“ pro obnovení přístupu.
Jak problém vypadá: Po odeslání formuláře se zobrazí upozornění na vyplnění povinných polí.
Řešení: Pečlivě vyplňte všechna povinná pole označená hvězdičkou (*) nebo zvýrazněná v registračním formuláři.
Jak problém vypadá: Registrace není možná bez zaškrtnutí souhlasu s obchodními podmínkami nebo zásadami ochrany osobních údajů.
Řešení: Přečtěte si podmínky a zaškrtněte příslušné políčko před odesláním formuláře.
Jak problém vypadá: Pozorujete neznámé přihlášení, změny v nastavení účtu, nebo aktivity, které jste neprovedli.
Řešení: Ihned změňte heslo, aktivujte dvoufázové ověření (2FA) a kontaktujte podporu služby.
Jak problém vypadá: Nemůžete se přihlásit, protože byly změněny vaše přihlašovací údaje, aniž byste o tom věděli.
Řešení: Použijte možnost obnovení hesla, pokud je k dispozici, nebo kontaktujte podporu a ověřte svou identitu.
Jak problém vypadá: Dostáváte e-maily, které vypadají jako od služby, ale žádají citlivé údaje nebo odkazy na falešné stránky.
Řešení: Nikdy neklikejte na podezřelé odkazy, nezasílejte své údaje e-mailem a ověřujte pravost komunikace přímo u služby.
Jak problém vypadá: Vidíte platby, objednávky nebo jiné aktivity, které jste neprovedli.
Řešení: Okamžitě změňte heslo, zkontrolujte zabezpečení účtu a kontaktujte podporu kvůli zablokování dalších škod.
Jak problém vypadá: Nemůžete se přihlásit, protože útočník změnil kontaktní údaje nebo heslo.
Řešení: Kontaktujte podporu, prokažte svou totožnost a požádejte o obnovení přístupu k účtu.